/  Comanda, plata, livrarea si returul

Comanda se poate plasa in mai multe variante:

  1. Pe www.brodartbaby.ro
  2. Pe numarul de what`s up din cadrul site-ului
  3. Prin telefon la numarul de contact de pe site
  4. Pe Facebook-ul Brodartbaby
  5. Mail de confirmare al inregistrarii comenzii urmat de apel telefonic pentru confirmarea finala a comenzii
  6. Personalizarea produselor Brodart Baby se realizeaza pe mail: hello@brodartbaby.ro

Intervalul de realizare a comenzilor: 5-7 zile lucratoare. Transportul pentru comenzile a caror valoare trece de 389. 90 lei este gratuity.

Plata prin curier este de 25 lei.

Modalitati de plata:

  1. Ramburs: Comenzile cu suma de pana in 800 lei.
  2. Cu Cardul (orice tip de comanda)

In situatia in care comanda nu se poate realiza din anumite motive legate de stocul materialelor, iar plata este deja facuta, va returnam banii inapoi.

Cu privire la retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 14 zile de la:

– ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun(in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate

– ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese(in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe piese sau loturi).

Cererea de retur anulata:

Daca cerearea ta de retur a fost anulata atunci este posibil sa fi avut loc una dintre situatiile:

  • Te-ai razgandit si nu ai mai predate coletul curierului
  • Curierul te-a sunat de trei ori dar nu a reusit sa dea de tine.

Daca stii ca nu s-a intamplat asa, te rugam sa ne trimiti un mesaj.

Produsele Brodart Baby se pot returna, cu exceptia unuia si anume: Pachetul de Baby nest(cu accesorii incluse), in cadrul caruia clientul trebuie sa aleaga imprimeul baveticii si al saltelei pentru ca acestea sunt exceptate de la dreptul de retur conform art 9-15 din OUG 34/2014.

Cumparatorul poate achizitiona in cuantumul sumei initiale un alt produs. In cazul in care suma celui de-al doilea produs este mai mare, clientul va achita diferenta. In cazul in care suma este mai mica diferenta nu va fi returnata si clientul trebuie sa se orienteze spre altceva.

In aceste cazuri de retur, cheltuielile de transport vor fi suportate de catre comparator.

In cazul in care clientul doresta ca suma sa ii fie livrata inapoi in cont, se va intampla dupa completarea formularului de retur si transmiterea acestuia pe email. Dupa ce Broadrt Baby a primit inapoi produsul intact, fara urme de zgarieturi, spalare, uzura, cioburi sau alte socuri mecanice, in termen de 14 zile lucratoare banii se vor intoarce inapoi. Returul se face impreuna cu toate documentele cu care a fost livrat produsul si trebuie sa fie insotit de toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat.

Clientul are posibilitatea de returnare/ schimbare a produsului o singura data.

Garantia produselor este de 6 luni de zile. In cazul in care produsele au suferit socuri mecanice sau alte interventii care sunt sunt legate de producerea acestora, garantia nu mai este valabila.

Spalarea produselor se face exclusiv cu mana intr-un bazin cu apa.

Nu se foloseste inalbitor.

Temperatura permisa este de maxim 30 grade.

Nu se usuca in uscator.

Piesele ce poti fi calcate sunt urmatoarele: bavetica, lenjeria, husa separate a Baby Nest-ului.

Nu este recomandat sa calcati pilota, protectia impletita, perna sau salteaua.

× Cu ce te putem ajuta?